Konsultacje lekarskie

Konsultacja lekarska jest pierwszym krokiem w procesie leczenia i usprawniania pacjenta

Proponujemy naszym pacjentom szeroki wachlarz konsultacji lekarskich, w tym specjalistów: ortopedii, neurologii, angiologii, chorób wewnętrznych, logopedii, rehabilitacji medycznej i chirurgii dziecięcej.

Poza gabinetami konsultacyjnymi, dysponujemy gabinetami zabiegowymi, w których prowadzone są niezbędne zabiegi medyczne.

KONSULTACJE LEKARSKIE

Neurolog
dr n.med. Aleksandra Porosińska
Specjalista neurolog
czwartek
godz. 16:00-18:00

Absolwentka Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach. Tytuł specjalisty neurologa uzyskała w 2011 roku.
W 2008r. na podstawie rozprawy doktorskiej pt.: „Kontrola stabilności postawy u chorych na Stwardnienie Rozsiane, chorobę Parkinsona i Udar Niedokrwienny Mózgu”. uzyskała tytuł doktora nauk medycznych.

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w Klinice Neurologii w Zabrzu oraz na Oddziale Neurologii z Pododdziałem Udarowym Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej, jak również w lecznictwie otwartym  w Poradni Neurologicznej i Poradni Stwardnienia Rozsianego w Rudzie Śląskiej, gdzie prowadziła program NFZ leczenia  chorych na Stwardnienie Rozsiane.

W maju 2013.r dołączyła do zespołu badawczego dr n. med. Macieja Maciejowskiego w Centrum Terapii SM w Katowicach, prowadzącego międzynarodowe badania kliniczne. Uzyskała certyfikaty uprawniające do przeprowadzania zobiektywizowanej ewaluacji nasilenia objawów stwardnienia rozsianego oraz uczestniczenia w badaniach klinicznych. W naszym ośrodku prowadzimy terapię stwardnienia rozsianego z wykorzystaniem  zarejestrowanych leków oraz leczenie eksperymentalne.

Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Neurologii, autorką i współautorką prac oraz doniesień naukowych prezentowanych na zjazdach krajowych i zagranicznych.

Oferta gabinetu – diagnostyka i leczenie:
  • chorób demielinizacyjnych OUN (w tym stwardnienie rozsiane, zespół Devicka)
  • zawrotów głowy i zaburzeń równowagi
  • leczenie i profilaktyka wtórna pacjentów po udarze mózgu
  • chorób neurozwyrodnieniowych (choroba Parkinsona, choroba Alzheimera)
  • bólów głowy (migrena, napięciowe bóle głowy i inne)
  • zespołów bólowych kręgosłupa (choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa, dyskopatie)
  • padaczki i innych zespołów napadowych
  • chorób nerwowo-mięśniowych
  • konsultacje neurologiczne na potrzeby medycyny pracy

Prosimy o ustalenie terminu wizyty w rejestracji Centrum Fizjoterapii Fizjofit osobiście lub pod nr tel.: +48 698 609 920

odwiedź nas