Dla Firm
Schorzenia kręgosłupa są uznawane za choroby cywilizacyjne XXI wieku. Zmiana sposobu poruszania się, spędzania wolnego czasu, a także długotrwała praca w jednej pozycji spowodowały, że coraz częściej uskarżamy się na silne bóle, które uniemożliwiają nam normalne funkcjonowanie.

Kręgosłup człowieka, przystosowany do pozycji stojącej, musi radzić sobie z coraz to nowymi obciążeniami, siedzącym trybem życia i minimalną aktywnością fizyczną. Nic dziwnego zatem, że kolejne grupy zawodowe narażone są na wystąpienie zmian chorobowych narządów ruchu. Przekłada się to na częstsze nieobecności pracowników, którzy z powodu wystąpienia zespołu bólowego kręgosłupa muszą zrobić przerwę w pracy lub nawet całkowicie z niej zrezygnować.

Nie zmienimy specyfiki pracy wszystkich zawodów, ale możemy zmniejszyć ryzyko wystąpienia urazów przez odpowiednią profilaktykę. Dlatego też Centrum Fizjoterapii Fizjofit wychodzi z ofertą przeprowadzenia szkoleń dla firm i instytucji dotyczących ergonomii pracy.

W ramach współpracy z Państwa firmą możemy zaproponować:
  • audyt stanowisk pracy, zarówno produkcyjnych, jak i biurowych;
  • szkolenia dotyczące ergonomii, dostosowane do konkretnych stanowisk pracy;
  • konsultacje fizjoterapeutyczne dla pracowników;
  • warsztaty dla dzieci pracowników nt. dotyczące prawidłowej postawy;
  • pakiety rehabilitacyjne dla pracowników, którzy z powodu choroby przebywają na zwolnieniu lekarskim;
  • indywidualne sesje treningowe dla członków zakładowych drużyn sportowych.

Nasz zespół to kadra wysoko wykwalifikowanych specjalistów, dlatego naszą ofertę możemy dowolnie dopasować do potrzeb firmy i instytucji.

Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej informacji nt. naszej oferty, zapraszamy do kontaktu mailowego: marketing@fizjofit.pl

Do tej pory zaufali nam: